Tankönyv az elektronikus üzletről
2009. november 13. írta: vecseilaszlo

Tankönyv az elektronikus üzletről

Pár napja egy vaskos csomagot hozott a posta. Dave Chaffey „E-business and E-commerce Management” című könyve került elő belőle. A Prentice Hall adta ki, közösen a Financial Times-szal.

Forrás: KFKI - Dr. Bőgel György blogja
Szerző: Dr. Bőgel György


"Tehát elektronikus üzlet és elektronikus kereskedelem. Az alcím szerint stratégia, megvalósítás és gyakorlat. Több mint hétszáz oldalas tankönyv, felszerelve mindennel, ami egy modern multimédiás-világhálós tankönyvhöz kell: honlap, letölthető kiegészítők, tanári blog stb.

„Na, ebből biztosan meg tudom majd, hogyan kell egy jó e-boltot csinálni!” - gondolhatná valaki. Nos, ilyen egyszerűen nem fogja megtudni. Ahhoz egy korábban megjelent tankönyvet kellene felütnie. Ez a mostani már másfajta szemléletmódot tükröz. Amúgy én is először az e-boltot kerestem benne. A szójegyzékben meg is találtam a kulcsszót: e-shop. Ettől viszont csak egy oldalra vezetett hivatkozás, ahol egyetlen bekezdésben emlegetik direkt módon az e-shopokat. Ennyi.

Ez a vaskos könyv tehát nem arról szól, hogy miként építsünk e-boltot vagy nyissunk e-kereskedelmi csatornát. Azt mondja, hogy a klasszikus e-bolt" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr701521770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása