Nagy a tülekedés a Google-ben a kötelező biztosítás és hasonló szókapcsolatokra, az első biztosító a 12. helyen álló AEGONdirekt, körbepárnázva régi és új alkuszokkal.
Forrás: Dunder.hu
Szerző: Dunder Krisztián
"Ha pusztán a keresők szempontjából nézzük, az alkuszok ezrével gyűjtik az ügyfeleket, a biztosítók alszanak. A miértekről két embert kérdeztem: SEO oldalról a keresőoptimalizálással foglalkozó Longhandet, biztosítói oldalról Marosvölgyi Pétert, az AEGONdirekt.hu szakmai igazgatóját.
Longhandet kérdezem először, aki tavaly saját oldalán már foglalkozott a témával. Minek köszönhető az, hogy az alkuszok ilyen erősek, másrészt minek tudható be, hogy a biztosítók ilyen vacakul szerepelnek a természetes találati listákon?
A biztosítók többsége láthatóan nem fordít arra figyelmet, hogy egy KGFB kampány során mire és hogyan keres elsősorban a célközönség, mekkora volumenű látogatástól esnek el, ha az általános, KGFB témájában releváns kifejezésekre nem találhatóak meg és csak a hirdetésekre hagyatkoznak. A brand, az erős off-line/on-line kampányok garantálnak egy bizonyos szintű forgalmat, és nem néznek a számok és kifejezések mögé analitikában. Nem mérlegelik, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.