Online reklámköltések 5 százalék csökkenés Amerikában
2009. november 12. írta: vecseilaszlo

Online reklámköltések 5 százalék csökkenés Amerikában

Az online reklámköltések értéke 11 milliárd dollár volt Amerikában 2009. I. félévben, ami 5 százalékos csökkenés az előző év azonos időszakához képest. A keresőhirdetések aránya 47 százalékra növekedett, itt 3 százalékpontos volt a változás. A képes hirdetéseké 34 százalékra nőtt, 1 százalékpontos emelkedés mellett. A teljesítmény-arányos hirdetések aránya 58 százalékra növekedett, 4 százalékponttal lett magasabb. A CPM-reklámoké 38 százalékkal csökkent, 4 százalékponttal lett kevesebb.

Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó


"The Interactive Advertising Bureau (IAB) and PricewaterhouseCoopers LLP (PwC) released the IAB Internet Advertising Revenue Report for the first half of 2009. U.S. Internet advertising revenues were at $10.9 billion in that period, a 5.3% decline from the same period in 2008.

Search and display-related advertising continue to represent the largest percentages of overall interactive advertising spend." ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.   

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr631516652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása