Keresési szokások
2009. október 29. írta: vecseilaszlo

Keresési szokások

A felhasználók internetes keresési szokásairól és keresések karakterisztikájáról készített tanulmányt nemrégiben a pennsylvaniai és queenslandi egyetemek három kutatója. A tanulmányhoz három különböző kereső 5 millió keresést tartalmazó logjait használták fel.

Forrás: Keresőoptimalizálás blog - Longhand írásai, SEO és webfejlesztés témájában - Cikkek keresőoptimalizálásról, tanácsok webfejlesztéshez
Szerző: Varga Péter, alias Longhand


"A tanulmány két fő fázisból állt, első szakaszban a keresési típusok klasszifikációja történt a fentiekben leírt mennyiségű logok tanulmányozása alapján, második szakaszban pedig az első szakaszban definiált típusok arányainak megállapítása egy a Dogpile
kereső tranzakciós logjait feldolgozó alkalmazás kimenete alapján.

A keresések jellegét az alábbiak szerint határozták meg a tanulmányban a logok analizálása alapján:

Célirányos keresések

  •  a keresés cég/alapítvány/személy nevet tartalmaz
  •  a keresés domain végződést tartalmaz
  •  kevesebb mint 3 kifejezést tartalmazó keresés
  •  a felhasználó csak az első találati oldalt tekinti meg"... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

seo

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr841465335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása