Túl vagyunk az idei, 2009-es Internet Hungary-n is, amelynek az első napján, a SEO: tipikus hibák című beszélgetésben vettem részt.
Forrás: SEO blog - Longhand - Cikkek keresőoptimalizálásról, tanácsok webfejlesztéshez
Szerző: Varga Péter, alias Longhand
"A beszélgetést Konrád vezette, Bánó és én válaszoltunk a feltett kérdésekre.
A beszélgetés jól sikerült, a közönség soraiból is sok kérdés hangzott el, ez külön öröm, köszönet azoknak akik megtiszteltek az érdeklődésükkel! (Blumi az üvegfal mögül lefotografált minket, köszi Imi!).
~30 kérdés volt, ezekből kiemelek néhány érdekesebbet a jövőben itt a blogon.
Jelen poszt, azzal a hibás szemléletmóddal foglalkozik, amely mentén a keresőoptimalizálást egy meghatározható számú kulcsszó halmazra alkalmazott “kulcsszó optimalizálás” -nak tekintik sokan, nem ritkán csupán egy kifejezésben gondolkodva.
Vannak fontos kulcsszavak, kifejezések, amelyek külön fókuszt kapnak optimalizálás során, de kifejezés típusokra és nem meghatározott kulcsszavakra optimalizálunk elsősorban.
Konrád, a beszélgetés közepe táján egy Suzuki autókereskedő ügyfél szerepébe bújt és az ügyfelek által gyakran jellemző megközelítéseket használva kérdezett.
Első kérdése valahogy így szólt: vállalnám-é azt a feladatot, hogy Suzuki szóra, Google találati lista első helyére juttatom az oldalát.
Amennyiben a megkeresés kizárólagos tárgya, a Suzuki szóra való első helyezés, akkor tisztelettel köszönöm a bizalmat, de a válaszom NEM.
Az ilyen vállalással kapcsolatos elvi problémákat figyelmen kívül hagyva, vizsgáljuk meg a gyakorlati értékét a kitűzött célnak." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.