Tömör kutatási adatok hat pontban azok számára, akik hezitálnak, hogy érdemes-e foglalkozniuk a használati élmény szisztematikus tervezésével.
Forrás: JUzer EXpiriensz - A felhasználó értékes élménye: Csak semmi agymunka!
Szerző: Bővíz László, használati élmény specialista
- "Minden egyes forint, amit a könnyű használhatóság elérésébe fektetsz, 10-100 Ft körüli többletbevételt eredményez. (IBM)
- A használhatósági célok egyben üzleti céljaid is. A nehezen használható webhelyed frusztrálttá teszi ügyfeleidet, elapasztja a bevételed és errodálja a márkád megitélését. (Forrester Research)
- Online boltodban eladásaid 50% százalékáról mondasz le, amikor a vevők nem tudják használni a weboldaladat. (Alertbox)" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.