Egy tartalommegosztó widget elemzése során kiderült, hogy linkmegosztásra többen használják a Facebook-ot, mint más eszközöket, akár az e-mailt is.
Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann
"Az AddToAny, tartalommegosztó és egy népszerű közösségi média widget kifejlesztője, szerint a linkek, videók, cikkek és egyéb tartalom megosztására alkalmas miniprogram forgalmának 24%-a a Facebookról ered – ez az arány 11,1%-kal magasabb, mint az e-mail esetében.
A Twitter a harmadik helyet szerezte meg 10,8%-kal. Ha pedig összesítjük a Yahoo! tulajdonában lévő szolgáltatásokat, alkalmazásokat – Delicious, Yahoo! Bookmarks, Yahoo! Buzz és a Yahoo! Messenger -, együttesen már a második helyre kapaszkodnak fel 14,4%-kal.
Valójában nem újkeletű a közösségi média és az e-mail csatározása.
A Nielsen" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.