A közösségi média és az e-mail harca
2009. október 28. írta: vecseilaszlo

A közösségi média és az e-mail harca

Egy tartalommegosztó widget elemzése során kiderült, hogy linkmegosztásra többen használják a Facebook-ot, mint más eszközöket, akár az e-mailt is.

Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann


"Az AddToAny, tartalommegosztó és egy népszerű  közösségi média widget kifejlesztője, szerint a linkek, videók, cikkek és egyéb tartalom megosztására alkalmas miniprogram forgalmának 24%-a a Facebookról ered – ez az arány 11,1%-kal magasabb, mint az e-mail esetében.

A Twitter a harmadik helyet szerezte meg 10,8%-kal. Ha pedig összesítjük a Yahoo! tulajdonában lévő szolgáltatásokat, alkalmazásokat – Delicious, Yahoo! Bookmarks, Yahoo! Buzz és a Yahoo! Messenger -, együttesen már a második helyre kapaszkodnak fel 14,4%-kal.

Valójában nem újkeletű a közösségi média és az e-mail csatározása.

A Nielsen" ... >>

 

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr341463857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása