10 ünnepi tanács webáruház tulajdonosoknak
2009. október 27. írta: vecseilaszlo

10 ünnepi tanács webáruház tulajdonosoknak

Aki nem készíti fel webáruházát az ünnepekre, komoly bevételektől eshet el. Cikkünkben tíz egyszerűen alkalmazható tippet olvashat, melyek segítségével egy jóval sikeresebb Karácsonyt ünnepelhet!

Forrás: WebShop Experts - a webáruház készítés szakértői
Szerző: Zajdó Csaba


"Nem igen van olyan e-kereskedő, aki ne ismerné az ünnepi vásárlási szezon fontosságát. A kereskedők számára, áruljanak akár online akár hagyományos módon, különleges jelentőséggel bír az év utolsó negyede. Egyes ágazatoknál akár az éves forgalom felét is kiteheti a november és december.

A karácsonyi szezon egy e-kereskedő számára két szempontból is igen fontos. Egyrészt ilyenkor sokkal nagyobb a vásárlási hajlandóság az emberekben, és többet is költenek áruházunkban. Másrészt statisztikák szerint ilyenkor különösen megugrik az Interneten érdeklődő, de végül offline vásárolók száma. Azaz még az Internetes vásárlástól ódzkodó látogatók is információgyűjtés gyanánt körbenézegetnek az Interneten, és ezen potenciális vásárlók megnyerésére is igen hatékony tud lenni az ünnepekre felkészített webáruházunk.

Hogy igazán ki tudja használni az ünnepi vásárlási lázat olvassa el a következő tippeket, melyekkel online áruházából is ugyanolyan barátságos, hangulatos és persze vevőcsalogató bolt lehet, mint valódi üzletéből. Persze az eredményekhez szükséges, hogy ne csak olvassa, csinálja is!

1. tipp: Karácsonyi dekoráció
A karácsonyi dekoráció növeli a látogatók vásárlási kedvét, felerősíti bennük a különleges alkalom érzését. Dekorálja ki webáruházát igényesen, de ne vigye túlzásba. Nem kell nagy dolgokra gondolni, elég, ha egy-két fenyőfa ágat vagy díszgömböt belecsemészünk az áruházunk fejlécébe. Az áruház elsődleges feladata továbbra is, hogy egyszerűen és tisztán bemutassa az Ön termékeit és az árakat, ne rejtse el a legkeresettebb termékeit a Télapó szánja mögé.

2. tipp: Slágertermékek előre!
Egy webáruház nagy előnye a korlátlan polckapacitás, hátránya viszont, hogy elég kicsi a kirakat. Épp ezért a főoldalra (a kirakatba) célszerű a várhatóan legnagyobb népszerűségnek örvendő termékeket kirakni, hogy minél nagyobb valószínűséggel marasztalja oldalán a látogatókat. Ne kényszerítse rá a vásárlóit, hogy több tucat oldalon keresztül rágják át magukat, mire megtalálják azt az épp divatos árut, amit ők is szeretnének megvenni. Látogatói gyors és kényelmes kiszolgálást szeretnének, és ha Ön nem tudja ezt megadni, csak néhány kattintásra van a következő bolt!

3. tipp: Mire jók ezek a termékek?

Adjon tippeket látogatóinak, hogyan miért érdemes a termékeit megvásárolni. Amennyiben webáruháza" ... >>

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr861461532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása