Az utóbbi évek internet és a szélessáv növekedésének és a könnyen hozzáférhető online tartalmaknak köszönhetően, az európai internet felhasználók online használatában változásokat figyelhetünk meg.
Forrás: Marketingkutatas blog
"A Forrester Piackutató adatai szerint a vezető online tevékenységek ugyan nem változtak (email, azonnali üzenetküldés, vásárlás és keresés), de a peer-to-peer tevékenységek, úgymint mások videóinak megnézése és közösségi oldalak látogatása gyorsan növekednek.
A válság befolyásolja az online magatartást. 2008-hoz képest az online aktivitás összessége csökkent Európában. A pénzszűkében lévő, aggódó európaiak" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.