Hogyan értelmezhető és optimalizálható az e-mail lista szegmenseinek konverziós rátája a bevétel növelése érdekében?
Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann
"A fenntartható e-mail marketing stratégia nem koptatja el az e-mail listát a túl sok üzenet küldésével, és nem „kapatja el” a vásárlókat sem olyan kedvezményekkel, melyek nem jövedelmezőek.
Ehelyett a bevétel-generálást az ésszerű e-mail-küldési gyakorisággal és az előfizetők számára minőségi ajánlatokkal egyensúlyozza ki.
Az e-mail konverziós rátát definiáljuk úgy, mint a weboldalra látogatók azon százalékos aránya, akik vásárolnak végül egy e-mail vagy az abban található link megnyitása után. Ahogy majd látni fogjuk," ... >>
Kapcsolódó cikk:
Néhány fontos, de elhanyagolt mérőszám 2/2
Hogyan hozhatjuk ki a maximumot az adatbázisunkból? Milyen számokra figyeljünk? A lemorzsolódó tagok is befolyásolják a konverziós rátát?
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.