Ismertségnövelő kampányt indított a Vatera.hu. Az online piactér a feladatokat megtendereztette és az öt ügynökség közül egy nyáron alakult céget választott partneréül.
Forrás: Kreatív.online
"A Vatera.hu integrált kommunikációs feladatokra hirdetett meghívásos tendert. Az online piactér pályázatán öt ügynökség vett részt, közülük a Horváth Lajos – Fodor Gergely által a nyáron alapított Cluso került ki győztesen. A többi indulóról nincs információnk.
A Cluso készítette el a Vatera.hu első ismertségnövelő kampányát, ami" ... >>
Kapcsolódó videó:
"Kitaláltam, hogy tudnám visszaadni a férjemnek, hogy egy másik nővel összeszűrte a levet. Nézzék meg az első videómat, és megtudják. "
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.