Az Ipsos-Gemius konzorcium nyerte az online közönségmérési tendert
2009. október 20. írta: vecseilaszlo

Az Ipsos-Gemius konzorcium nyerte az online közönségmérési tendert

A megbízás 2010 végéig szól, meghosszabbítási opcióval.


Forrás: Médiainfo.hu - médiások médiája

"Pályázatot írt ki a kutatócégek számára az ügynökségi oldal, majd velük nagyjából egyidőben az online médiumok is, hogy olyan online közönségmérés alakuljon ki, melyet a piac egységesen elfogad. Mindkét pályáztató fél arra jutott, hogy az Ipsos-Gemius konzorcium adta a legjobb ajánlatot. Ezt követően az ügynökségek és a médiumok közösen tárgyaltak a nyertessel, s a folyamat már a szerződéskötésnél jár.

A konzorcium által jegyzett gemius/Ipsos Audience online közönségmérő szolgáltatás" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr981459267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása