A Facebook lesz a második net, és azért működik jól, mert működik. Novák Péter szerint a reklámban nagy változást hoz a közösségi média: a hirdetők végre úgy beszélnek a fogyasztókhoz, ahogy mindig is kellett volna. Internet Hungary, tudósítás.
Forrás: Kreatív.online
"„Zuckerberg soha nem úgy gondolt a Facebookra, mint közösségi projektre. A kritikus tömeget akarta elérni, a tömegbe invesztált” – mondta Szávuly Krisztián, a Sanoma internet-lapigazgatója az Internet Hungaryn.
Ha igaz, amit Szávuly mondott, valamint az is, hogy az év végén a Facebook pozitív cashflow-val zár, akkor lassacskán beigazolódni lászik, hogy Zuckerberg és befektetőinek távlati terve a Google egyeduralmának megtörése volt; „a Facebook nem egy lesz a sok közösségi oldal közül, hanem egy második net” – fogalmazott Szávuly.
Átkötés volt ez Dobó Mátyás aka Doransky (ex-Blogter, Peer Communications) vitaindítójához, hiszen a közösségi oldalak szerinte is reális konkurenciát jelenthetnek a Google számára, kezdőoldalakká válnak. Annál is inkább vázolható egy ilyen (közel)jövőkép, mert látható, hogy az online tartalom szétszóródása a felhasználók felé egészen másként – mondjuk úgy: dashboardról-dashboardra – terjed az interneten, vagy ahogy Dobó mondta: „azt olvassuk, amit a barátaink érdekesnek tartanak”. De mit gondolnak erről a hazai közösségi oldalak vezetői?
Iwiw vs MyVip
„A Facebook azért működik jól, mert működik” – szögezte le Holman Endre" .. >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.