Irány a webre a szupermarket helyett!
2009. október 13. írta: vecseilaszlo

Irány a webre a szupermarket helyett!

Az e-commerce egyre inkább mindennapossá válik, és a fogyasztók is egyre több terméket szereznek be a világhálóról. Egy aktuális prognózis szerint azonban a jövőben sokkal több, jelenleg még többnyire a bevásárlóközpontokban értékesítendő terméket vesznek majd a fogyasztók az internetről.

Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor


"Elképzeltük már, hogy milyen lesz a jövőnk? Biztos elkalandozott néha a gondolatunk, és belevetettük magunkat az ábrándozásba, és lelki szemeink előtt megpróbáltuk megfesteni világunkat 5-10, esetleg 20 év múlva. A Nielsen piackutató cég még csak fél évtizedet sem ugrott az időben friss jelentésében, hiszen csupán 2012-be röpíti az olvasót. Az elemzők tanulmányukban az internetes kereskedelemre koncentráltak, és azt jövendölik, hogy a világháló lassan átveszi majd a bevásárlóközpontok szerepét, ugyanis a jelenlegi trendek alakulása azt mutatja, hogy egyre nagyobb mértékben fognak a felhasználók általános cikkeket venni a weben, a szakemberek szerint 3 éven belül megháromszorozódik az efféle termékek iránti érdeklődés az amerikai szörfölők körében. Jelenleg az USA-ban a kiskereskedelmi költések" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr841446834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaiPiac 2009.10.15. 15:10:26

Örömmel tudatjuk midnenkivel, hogy a megszületett az eredmény:

- A „GoldenBolt 2009” díjat a www.petnet.hu nyerte. Jutalma a HVG Online és Mai Piac hirdetési csomag 1 680 000 Ft értékben.

- A különdíjat www.zoldello.hu nyerte, jutalma az Interware Zrt. 540 000 Ft értékű szerver hosting csomagja.

- A közönségszavazás nyertese szintén a www.petnet.hu volt és egy hvg ajándékcsomaggal távozhatott.

A díjátadóról képek a www.goldenbolt.hu oldalon.

Lapunk, a Mai Piac 2008-ban azzal a céllal indította útjára a „GoldenBolt” versenyt, hogy megtaláljuk az év legjobb internetes FMCG-kereskedőjét. Szakmai szempontú tesztelések és próbavásárlások döntöttek arról, ki nyerje el a fődíjat, a különdíjat, a közönség pedig kedvencére szavazhatott. A versenyen indulhatott minden olyan terméket, szolgáltatást értékesítő vállalkozás, amely FMCG-termékeit az interneten keresztül (is) értékesíti. Kritériumként szerepel a versenykiírásban, hogy Magyarországon cégbejegyzéssel bírjon, magyar nyelvű honlappal rendelkezzen, a honlapon értékesítést végezzen és a megrendelés a honlap felületén történjen, azaz nem telefonos vagy e-mailes ügyfélszolgálaton keresztül.

2009-ben is kerestük Magyarország legjobb webboltját, ahol az internetet mindennapi életükben egyre inkább használó emberek elintézhetik a napi vagy a heti bevásárlást, vagy akár valamilyen speciális ínyencséget, különlegességet tudnak vásárolni.

Kapcsolódó cikk:

www.maipiac.hu/index.php/2009-szeptember/617-logisztika/3798-novekvo-on-line-piac
süti beállítások módosítása