Az e-kereskedelem, 7 milliárd Eurót elérve, 13%-kal növekedett Németországban 2009. I. félévben, az előző év azonos időszakához viszonyítva.
Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó
"A növekedés két forrásból származott: a vásárlók száma 27 millióra, 6%-kal emelkedett és a vásárlásonkénti összeg 57 Euróra nőtt, 5 százalékkal lett magasabb. A vásárlási gyakoriság, a 4,4 alkalom nem változott.
Az e-kereskedelmi eladások legnagyobb része," ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.