Nyerő területek 2010-ben az online médiában
2009. szeptember 29. írta: vecseilaszlo

Nyerő területek 2010-ben az online médiában

Az Unisfair felméréséből kiderül, hogy 2010-ben a marketingesek háromnegyede növelni akarja a közösségi média aktivitását, illetve közel 50%-uk kíván nagyobb figyelmet fordítani a SEO-ra, az eMail marketingre, valamint az erőteljesebb online jelenlétre.

Forrás: MC - Marketing Charts

"The survey, which was undertaken to gauge the importance of virtual events in the 2010 marketing mix and barriers to more widespread adoption, polled more than 100 US marketing professionals about their plans for next year.

It found that the most popular reasons for adopting virtual events are to extend marketing reach (32%) and increase lead volume (15%).

For those not embracing virtual events, the biggest barriers include not knowing how to organize a virtual event, the perception of a complicated set-up process, and a lack of a virtual event provider.

Other survey findings:" ... >>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr91413085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kagai · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.09.29. 15:37:44

Vagyis több spam. Hurrá. Majd szűrök, egyre jobban. Nem tom, mi lesz még. Lefagya a gépem, ha nem kattintok?

Joe-ból is megárt a shock !!! (törölt) · http://www.tuzelestechnika.net/ 2009.09.29. 17:10:19

@Kagai:
szerintem az e-mail marketing nem egyenlő a spammel
a spam inkább vírusokat terjeszt és úgy jutnak a címedhez, hogy feltörik az oldalakta, ahol sokan vannak regisztrálva, vagy, ha egy oldalon szerepel a címed, akkor kiolvassák és már bent is vagy a bázisban, ennyi

a cikkhez:
várható volt
a "szórólapozás" már rég nem hatékony, az online jelenlétnél, a közösség építésnél egyenlőre nincs koncentráltabb megoldás, vagy csak még nem ismerem :)

vecseilaszlo · http://vecseilaszlo.blog.hu/ 2009.09.29. 17:45:50

Nem feltétlenül lesz több spam - már ha jól csinálják az eMail marketinget. Hiszen az eMail marketing lényege, hogy hatékonyabbá tegye az online jelenlétet. Márpedig ha ebben az irányban indulunk el, akkor (elvileg) célzottabbak lesznek a mélek és tényleg azok kapják, akiknek releváns lesz a tartalom. (legalábbis remélem, hogy ebben az irányban mozdulnak el)
Ellenben a közösségi marketing érdekes egy dolog: ugyanis, ha jól csinálják, akkor képes profitot termelni. Ám ha rosszul, akkor csak erőforrás-pocsékolás. Én inkább utóbbira látok példákat.
süti beállítások módosítása