Sorozatunk második részében elindítjuk első AdWords kampányunkat. Hirdetési szöveget írunk, beállítjuk a kulcsszavakat és a fizetési módot, hogy reklámunk megjelenhessen a Google szponzorált linkjei között. Tippek és trükkök nem csak kezdőknek.
Forrás: PCWorld.üzlet
Szerző: Molnár József
"Google AdWords sorozatunk előző részében már megnéztük, hogy pontosan mit jelent a keresőmarketing. Valamint miért érdemes a Google rendszerén belül hirdetniük a legkisebb vállalkozásoknak is, főként most a nehéz gazdasági körülmények között. Jelen írásunkban továbblépünk, és elindítjuk első kampányunkat.
Vállalkozó kedvű olvasóknak azt ajánljuk, hogy kövessék az általunk leírtakat, hiszen a Google AdWords rendszere jelenleg az egyik leghatékonyabb hirdetési módot kínálja. Egy kampány elindítása pre-paid fizetés esetén már 3000 forintból is megoldható, miközben 1000 darab szórólap előállításáért több mint 14 ezer forintot kell fizetnünk. Vagyis legrosszabb esetben is csak pár ezer forintot veszíthetünk, míg optimális esetben kevés befektetett összegért új vásárlókra tehetünk szert.
Kezdő változat helyett egységes felület
Első kampányunk elindításához keressük fel az AdWords kezdőoldalát, ahol kattintsunk az indítás gombra." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.