Azt minden kimutatás igazolja, hogy egyre több ember használja az internetet különböző céllal. Éppen emiatt már a vállalkozások is kezdik komolyan venni azt a tényt, hogy a világháló is tökéletesen alkalmas arra, hogy az érdeklődőket többek között kiszolgálják, vagy tájékoztassák, ezzel közvetve vagy közvetlenül növeljék bevételeiket.
Forrás: Webcomm - Internethatékonyság - online marketing
Szerző: Bogschütz Dániel
"Az internetes reklámköltés évről-évre növekszik, de a kis-és középvállalatok sokszor tanácstalanul állnak az „új” csatorna előtt, hiszen egy viszonylag ismeretlen világban szeretnék eredményesen népszerűsíteni cégüket. Ön is így van ezzel? Akkor nézzük, hogyan tudja cége hatékonyan használni az internetes reklámokat?
Tévhitek az online reklámokkal kapcsolatban, azaz tényleg a banner a legjobb megoldás?
Az internetes reklámpiac jelenlegi „slágertermékei” a bannerek különböző típusai. Sok esetben ez csak azért van így, mert a kkv szektor képviselői nincsenek tisztában a többi lehetőséggel, illetve a mai napig sok helyen azt hallani, hogy egy-egy cél elérése érdekében a banner a legjobb megoldás.
Ez kisebb vállalkozások esetén csapda lehet, hiszen jelenleg a legtöbb reklámhely tulajdonosnál időalapon történik a számlázás, ráadásul ahhoz, hogy ezzel a megoldással valóban komoly sikereket lehessen elkönyvelni, sok megjelenés szükséges. A kettő együtt már egy közepes kampánynál is olyan költségeket eredményez, ami egy kis cég esetében komoly összegnek számít. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem érdemes banneren hirdetni, csak azt, hogy célszerűbb, ha a döntés előtt mérlegeli a lehetőségeket.
Egyéb lehetőségek:" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.