Ebben a cikkben egy fejlett, speciális Google Analytics-technikát ismertetünk a nyitóoldalak tesztelésére. A legtöbb esetben azonban jóval egyszerűbbnek bizonyul az automatikus Webhely-optimalizáló tesztelőeszköz használata.
(Ha teljes egészében látni szeretné a Webhely-optimalizáló használatát, tekintse meg ezt a YouTube videót.)
Forrás: Google Conversion University
Szerző: Alden DeSoto
"Mennyire sikeres a webhelye a forgalom megtartása és konverzióra ösztönzése terén? A konverziót eredményező forgalom első állomását a hatékony nyitóoldal jelenti, amely megerősíti a látogatót abban, hogy megtalálta, amit keresett. Ha megfelelő nyitóoldalakat társít a megfelelő hirdetésekhez, növekedni fog konverziós rátája és nyereségessége. De hogyan kezdjen hozzá mindehhez?
Minimalizálja a visszafordulások számát
Minél vonzóbb a nyitóoldala, annál több látogató marad a webhelyén és végez konverziót. Sajnos azonban gyakori jelenség, hogy a látogató azonnal "visszafordul", miután a webhelyre érkezett.
A nyitóoldal optimalizálásának első lépéseként tekintse meg a" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.