Kulcsszavak nyitóoldalainak tesztelése
2009. szeptember 11. írta: vecseilaszlo

Kulcsszavak nyitóoldalainak tesztelése

Ebben a cikkben egy fejlett, speciális Google Analytics-technikát ismertetünk a nyitóoldalak tesztelésére. A legtöbb esetben azonban jóval egyszerűbbnek bizonyul az automatikus Webhely-optimalizáló tesztelőeszköz használata.
(Ha teljes egészében látni szeretné a Webhely-optimalizáló használatát, tekintse meg ezt a YouTube videót.)

Forrás: Google Conversion University
Szerző: Alden DeSoto


"Mennyire sikeres a webhelye a forgalom megtartása és konverzióra ösztönzése terén? A konverziót eredményező forgalom első állomását a hatékony nyitóoldal jelenti, amely megerősíti a látogatót abban, hogy megtalálta, amit keresett. Ha megfelelő nyitóoldalakat társít a megfelelő hirdetésekhez, növekedni fog konverziós rátája és nyereségessége. De hogyan kezdjen hozzá mindehhez?

Minimalizálja a visszafordulások számát

Minél vonzóbb a nyitóoldala, annál több látogató marad a webhelyén és végez konverziót. Sajnos azonban gyakori jelenség, hogy a látogató azonnal "visszafordul", miután a webhelyre érkezett.

A nyitóoldal optimalizálásának első lépéseként tekintse meg a" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr111368729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása