A hazai vállalatok is egyre kezdik felmérni az Internetes hirdetés lehetőségét. Szerencsére egyre több jó és hatékony website-ot, hírlevelet, illetve egyéb online megjelenést látok. A keresőmarketinget viszont egy speciális területnek tartom, így ebben a cikkben ehhez a hirdetési formához fogok olyan tippeket adni, amelyek a mindennapi gyakorlati munka során is eredményesen alkalmazhatóak.
Forrás: Webcomm - Internethatékonyság - online marketing
Szerző: Bogschütz Dániel
"A keresőkkel kapcsolatos hirdetési tevékenység rendkívül vonzó azon vállalatok számára, akiknek fontos, hogy a megjelenésre kifizetett összeg ne legyen magas, illetve a lehető legjobban megtérüljön. A keresőhirdetések (PPC hirdetések) ideális esetben rendkívül jó ár/értékkel rendelkeznek, ezen kívül kattintás alapú elszámolás jellemzi őket, tehát a hirdető cég csak azok után az érdeklődők után fizet, akik konkrétan érdeklődnek az adott termék vagy szolgáltatás iránt.
Éppen a fenti előnyökből kifolyólag hazai kkv-s cégek körében is terjed ez a fajta megjelenés, viszont van pár olyan „árnyoldala” is, amivel már kevesebben vannak tisztában. A keresőmarketing az online hatékonyságnövelés apró szelete, melynek profitteremtő üzemeltetéséhez speciális ismeretek szükségesek, ezek nélkül sok esetben a megjelenés nem más, mint egyszerű pénzkidobás. Mivel a hirdetés kulcsszavak „megvásárlásával” történik, a szövegek megfogalmazása mellett a kulcsszavak kiválasztása is egy olyan részfolyamat, amely sok hibalehetőséget rejt magában.
A következőkben ennek megakadályozása érdekében mutatom be azt az 5 tippet, amik önmagukban ugyan nem jelentenek 100%-os hatékonyságrobbanást, de segítségükkel egy keresőmarketing kampány hatékonysága nagyban növelhető." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.