Avagy miért ne dobjon ki feleslegesen százezreket bannerekre és hozzá hasonló online marketing megoldásokra.
Forrás: WebShop Experts - a webáruház készítés szakértői
Szerző: Zajdó Csaba
"Akár non-profit, akár üzleti jellegű internetes oldalt készítünk, az egyik legfontosabb feladatunk annak biztosítása, hogy arra minél többen ráleljenek. Hogyan találják meg az emberek az oldalunkat?
- Begépelik a böngészőbe az oldalunk címét.
- Valamely más oldalon rákattintanak a linkünkre, hirdetésünkre
- A keresőkön keresztül
A keresőmarketing a keresőrendszerekben a legjobb pozícióra való törekvést jelenti. Miért akarhat valaki a keresőkben jól szerepelni? A Nielsen és Netrating felmérése alapján 2005-ben az internetezők 77 százaléka használt rendszeresen valamilyen keresőprogramot, és közel 60 százalékuk először a keresőkhöz fordul, ha információra van szüksége valamilyen témakörben. Ez azt jelenti, hogy, ha teszem fel valaki virágcsokrot szeretne küldeni, és beírja a keresőbe, hogy „virágküldő szolgálat”, akkor megjelenik neki az első 10 oldal, ami virágküldéssel foglalkozik. Ekkor az első oldalon való szereplés egy virágküldő szolgálatnak hatalmas előnyt jelent a versenytársakkal szemben.
Hogy ez konkrétan milyen „kézzel fogható” előnyöket jelent, azt a következő felmérés szemlélteti a legjobban." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.