A hatékony reklámszöveg elemei 3/1 – Tudsz annyit a célközönségedről, amennyit kellene?
2009. szeptember 04. írta: vecseilaszlo

A hatékony reklámszöveg elemei 3/1 – Tudsz annyit a célközönségedről, amennyit kellene?

Mint egy marketing folyamat minden eleménél, a reklámszövegírásnál is alapvető kritérium, hogy PONTOSAN ismerd azokat az embereket, akiket a célközönségedbe sorolsz.

Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Bogschütz Dániel


"Itt persze nem csak az unalomig ismételt adatokra gondolok (életkor, végzettség, státusz…stb.), mert bár azok is nagyon fontosak, persze, de önmagukban kevesek lesznek a sikerhez.
Tudod, hogy a célközönségednek mik a problémáik? Mik azok a dolgok, amelyek miatt éjszakákat virrasztanak át álmatlanul? Bocsánat, pontosítanék…
Tudod, hogy mik azok a problémáik, amelyekre a Te terméked/szolgáltatásod megoldást jelent?" ... >>

A cikksorozat további részei:

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr721357111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása