Hogyan írj hatástalan reklámszöveget
2009. szeptember 03. írta: vecseilaszlo

Hogyan írj hatástalan reklámszöveget

Ha valaha próbálkoztál már reklámszövegírással, akkor talán Neked is az eszedbe jutott már, hogy ez egy speciális terület, hogy a kreatív szövegíráshoz születni kell…stb. Van egy bombasztikus hírem a számodra:

Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Bogschütz Dániel


"A szövegírás tanulható!

Viszonylag gyakran írok cikkeket különböző gazdasági és üzleti lapoknak, és visszanézve például a HVG Online-on megjelent korai zsengéimet…hát finoman szólva megmosolygom őket a mai rutinommal. A lényeg az egészben, hogy pár hasznos tippel felszerelkezve, egy kis gyakorlással Te is fogsz olyan reklámszövegeket írni, hogy a célközönséged fejvesztve rohanjon a kaszához.

Mielőtt belevágnánk a szakmai trükkökbe, érdemes lenne megnéznünk azt is, hogy hogyan ne csináld, ha sikereket akarsz elérni. Először is a gondolkozás az, amin változtatni kell, amíg ez nem történik meg, a hatékonyság is elmarad.

Tipikusan előforduló hibák (megtörtént események alapján):

  • „Tisztelt Hölgyem/Uram! Engedje meg, hogy bemutassam Önnek az XY KFt.-t, valamint főbb tevékenységeit!” – Most komolyan…volt valaha is olyan, hogy egy ilyen „reklámszöveget” olvasva kínzó vágyat éreztél, hogy igénybe vehesd a cég szolgáltatásait?" ... >>

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr631355562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása