Az e-mail marketing költések terén továbbra is kétszámjegyű növekedést – átlagosan évi 18,5%-ot – várnak a következő öt évre, de továbbra is a direct mail a legnagyobb szegmense a DM szektornak.
Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann
"A Veronis Suhler Stevenson (VSS) magántőke társaság évente kiadott kommunikációs szakmai előrejelzése szerint az e-mail a leggyorsabban fejlődő szegmens a direkt marketing szektorban. A VSS számításai szerint a teljes e-mail költések 2008-ban elérték a 11,9 milliárd dollárt, és 2013-ra a cég 27,8 milliárdos értéket jósol a szegmensnek.
„ A csomagküldő szolgálatok, és a telesales költésekkel kerül egy súlycsoportba” – mondta Jim Rutherfurd, a VSS ügyvezető alelnöke. Úgy véli, az e-mail marketing azért teljesít ilyen jól, mert olcsó alternatívát kínál a direct mail és egyéb marketingstratégiák helyett. ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.