A hirdetéspozíció hatása a konverziós arányra - van hatása egyáltalán?
2009. szeptember 01. írta: vecseilaszlo

A hirdetéspozíció hatása a konverziós arányra - van hatása egyáltalán?

Érdekes eredmények Hal Varian, a Google vezető közgazdászának méréseiből, a nemzetközi Inside AdWords blogról.


Forrás: Google Inside AdWords Magyarország - Lényeg az eredmény
Szerző: Stekkelpak Zoltán


"Hal Varian csapata az AdWords aukciós modelljét vizsgálja és fejleszti. Nemrégiben mérést végeztek arra vonatkozóan, hogy miként befolyásolja a hirdetéspozíció a konverziós arányt. (Emlékeztetőül: a konverziós arány azt fejezi ki, hogy a hirdetett webhelyen a hirdetésre kattintó felhasználókból hányan érték el a konverziót visszaigazoló oldalt. A konverziós arány tehát a konverziók száma és az átkattintások száma hányadosa - százalékban kifejezve). A mérés konkrétan arra irányult, hogy" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr801351551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása