A címlistára feliratkozott, engedélyezett e-maileknek csak a 79 százaléka érkezik meg a címzettek üzenetei közé Amerikában 2009. I. félévben. 3 százalék spamként kerül be. 17 százalék pedig el sem jut a címzettekhez. És erről sok marketinges nem is értesül.
Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó
"As the global recession grinds on, marketers increasingly turn to email marketing to engage consumers and drive sales. Yet, those efforts are being thwarted by continued email deliverability failures. In the United States and Canada more than 20% of email doesn't reach the inboxes of intended subscribers.
Commercial, permissioned emails reached only" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.