Ráncfelvarrás után az Alexandra
2009. augusztus 24. írta: vecseilaszlo

Ráncfelvarrás után az Alexandra

Valami van, de még mindig nem az igazi.


Forrás: JUzer EXpiriensz - A felhasználó értékes élménye: Csak semmi agymunka!
Szerző: Bővíz László szoftverergonómus, használati-élmény specialista


"Legutóbbi elemzéseim óta változásokkal állt elő a két legnagyobb könyváruház. Szemezgessünk kicsit az alexandra(pötty)hu-n történt átalakításokból, ott szembetűnőbb a helyzet!

Hibák a a főoldalon:

  • A logó beékelődött a menűsorok közé és nem kezdődik a lap szélén
  • Még mindíg túl sok a szín az oldalon, legalább nyolcat számoltam
  • Linkek is négy féle színnel vannak
  • Túl sok helyet foglalnak az oldalsávok a középső hasznos terület rovására
  • Villogó banner középen. (Szeretném felhívni a figyelmet arra a tökéletesen felesleges jobb oldali számoszlopra a banneren, ami az aktuális kép sorszámát mutatja. Csodaszép, a színét is változtatja, de kérdezem, mi értelme van a felhasználó szempontjából?)
  • A logó felett dátum és névnap info az őswebretro jegyében. Van aki erre vásárol?
  • Ha a keresési találatok egyetlen oldalra elférnek, akkor is van link a következő és előző oldalra, holott ilyen nincs is. Banális, a tesztelés hiányát sejtető baki" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr351333275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása