Valami van, de még mindig nem az igazi.
Forrás: JUzer EXpiriensz - A felhasználó értékes élménye: Csak semmi agymunka!
Szerző: Bővíz László szoftverergonómus, használati-élmény specialista
"Legutóbbi elemzéseim óta változásokkal állt elő a két legnagyobb könyváruház. Szemezgessünk kicsit az alexandra(pötty)hu-n történt átalakításokból, ott szembetűnőbb a helyzet!
Hibák a a főoldalon:
- A logó beékelődött a menűsorok közé és nem kezdődik a lap szélén
- Még mindíg túl sok a szín az oldalon, legalább nyolcat számoltam
- Linkek is négy féle színnel vannak
- Túl sok helyet foglalnak az oldalsávok a középső hasznos terület rovására
- Villogó banner középen. (Szeretném felhívni a figyelmet arra a tökéletesen felesleges jobb oldali számoszlopra a banneren, ami az aktuális kép sorszámát mutatja. Csodaszép, a színét is változtatja, de kérdezem, mi értelme van a felhasználó szempontjából?)
- A logó felett dátum és névnap info az őswebretro jegyében. Van aki erre vásárol?
- Ha a keresési találatok egyetlen oldalra elférnek, akkor is van link a következő és előző oldalra, holott ilyen nincs is. Banális, a tesztelés hiányát sejtető baki" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.