Az e-kereskedelem Németországban
2009. június 08. írta: vecseilaszlo

Az e-kereskedelem Németországban

Élet az internet nélkül? Elképzelhetetlen! • E-kereskedelem: az internet, mint globális áruház • A kosárelhagyás legfőbb oka: hiányzó fizetési mód • Live-Shopping: új értékesítési trend az e-kereskedelemben?

Forrás: Fittkau & Maaß Consulting - Internet Research & CDonsulting Services

Élet az internet nélkül? Elképzelhetetlen!
A legtöbb internet felhasználó ma már nem tudja elképzelni az életetét net nélkül: a megkérdezettek 80%-a minden nap használja, és jelentős segítség az információszerzésben is.
Az e-kereskedelem terén is komoly potenciállal bír: a megkérdezettek 55%-a szívesebben vásárol a neten, mint a hagyományos, offline üzletekben. A legfőbb előnyök közt az ár- és áruösszehasonlítás lehetősége, illetve a házhozszállítás szerepel.

A vásárlásaimat szívesebben intézem a neten: egyetért - nem ért egyet - nem tudja

 


 

 

 

 

 

 

 


E-kereskedelem: az internet, mint globális áruház
Az elmúlt években nemcsak a németországi e-kereskedelemben kapható áruféleségek köre bővült számottevően, hanem ezzel párhuzamosan jelentősen nőtt az online vásárlók aktivitása is.




 

 

 

 

 

 

 

 

A kosárelhagyás legfőbb oka: hiányzó preferált fizetési mód
Majdnem minden interneten vásárló legalább egyszer már félbehagyott online vásárlást. Ennek az okai elég változatosak, de a leggyakoribb ok, hogy az adott user nem találta az általa preferált fizetési módot.


 

 

 

 

 

 

 

 

 
A kosárelhagyások fő okai:

  • Nem tud az általa preferált fizetési móddal fizetni
  • A rendelési folyamat bonyolult, túl hosszú
  • Magasak a szállítási költségek
  • technikai problémák
  • Nem találja a keresett terméket
  • Nem kedvezőbb az online ár
  • Nem a neten veszi meg
  • Elégtelen a fizetések biztonsága
  • Nincs biztos ok
  • Nem tudja


Live-Shopping: új értékesítési trend az e-kereskedelemben?
Egy új elektronikus értékesítési forma kezd hódítani, az USA után, Európában is, a Live-Shopping. A megoldás lényege, hogy egyetlen terméket jelentős kedvezménnyel kínál a webáruház, általában csak maximum 24 órán át. Egy nap - egy termék, azaz most vagy soha! (lásd például www.guut.de)

Ismeri a Live-Shopping kedvezményes vásárlást?
(4,1% már vásárolt így - Ismeri - Nem tudja - Nem ismeri)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr611170339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása