Online reklámköltés, 2008 - MOHI net-net áras adatok
2009. február 09. írta: vecseilaszlo

Online reklámköltés, 2008 - MOHI net-net áras adatok

A múlt héten váltak publikussá a 2008-ra vonatkozó MOHI adatok, érdemes ezeket is összefoglalni, illetve összevetni - amennyire lehetséges - a TNS listaáras adataival.

Forrás: Rabbit online media blog
Szerző:
Ihász Ingrid

"A Portfolión megjelent cikk szerint “másfél éves mélypontra, 21%-ra süllyedt 2008 negyedik negyedévében a Magyar Online Hirdetési Index (MOHI) adatai szerint a 15 legnagyobb hirdetési bevétellel rendelkező magyarországi internet portál/kiadó összesített bevételének növekedési üteme. A három hónap alatt realizált [net-net] bevétel 3.34 milliárd forint lett”.

Ezzel együtt a MOHI-tagok 2008-ban több mint net-net 10 milliárd forintos forgalmat értek el, ami alapján lehetséges, hogy az internet már 10% körüli részesedést hasít ki a teljes hazai reklámtortából." ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr74927402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása