A múlt héten váltak publikussá a 2008-ra vonatkozó MOHI adatok, érdemes ezeket is összefoglalni, illetve összevetni - amennyire lehetséges - a TNS listaáras adataival.
Forrás: Rabbit online media blog
Szerző: Ihász Ingrid
"A Portfolión megjelent cikk szerint “másfél éves mélypontra, 21%-ra süllyedt 2008 negyedik negyedévében a Magyar Online Hirdetési Index (MOHI) adatai szerint a 15 legnagyobb hirdetési bevétellel rendelkező magyarországi internet portál/kiadó összesített bevételének növekedési üteme. A három hónap alatt realizált [net-net] bevétel 3.34 milliárd forint lett”.
Ezzel együtt a MOHI-tagok 2008-ban több mint net-net 10 milliárd forintos forgalmat értek el, ami alapján lehetséges, hogy az internet már 10% körüli részesedést hasít ki a teljes hazai reklámtortából." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.