Sokan hajlamosak úgy gondolni - a média is ezt sugallja - hogy a közösségi hálózatokat elsősorban a tinédzserek és az internetre rágyógyult fiatal "geekek" használják.
Forrás: médiablog.hvg.hu
Szerző: pollner
"Egészen mást mutatnak a Pew Internet @ American Life Project nemrég közreadott adatai. Ezek szerint az amerikai felnőtt internethasználók harmadának (35 százalék) van profiloldala valamelyik közösségi hálózatban. (A közösségi hálóknál a 35 százaléknál több a felnőtt, hiszen arányuk a társadalomban nagyobb, mint a fiataloké.) Természetesen a felnőtteken belül is eltérő a közösségi hálózatok iránti affinitás: A kutatók 18-24 évesek 75 százalékos hálózathasználatával szemben a 65 év felettieknél csak 7 százalékot mértek.
Nem meglepő, hogy a tiniktől eltérő módon használják a felnőttek ezeket a hálózatokat. Számukra" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.