A banner ára: az árazás módja
Forrás: Onlinemarketing blog
Szerző: Berényi Konrád
"Amikor egy hirdetés áráról beszélünk, akkor több dolog is felmerülhet. Az első és legkézenfekvőbb az árazás módja. A második az árszint, vagyis "mennyi az annyi". A harmadik pedig a nem-média költség, vagyis az a pénz, amennyiért elkészül egy banner.
Nézzük ezeket szépen sorban, elsőként az árazás módját (a másik kettőt pedig a következő bejegyzésekben).
A bannerek árazása az interneten alapvetően négy különböző módon történhet. Ezek, majd látjuk, megélhetnek egymás mellett is, de alapvetően a weboldal tulajdonosának a döntése, melyiket választja.
A legegyszerűbb árazás az idő alapú ár. " ... >>
Kapcsolódó cikk:
A banner ára: mennyi az annyi?
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.