Online marketing trendváltozás 2009-ben
2009. február 07. írta: vecseilaszlo

Online marketing trendváltozás 2009-ben

Egy friss felmérés szerint az idei évben többet fognak költeni a cégek a kulcsszó alapú fizetett hirdetésekre, valamint a mobil és a webkettes kampányokra is nagyobb összegeket fognak áldozni, mint korábban.

Forrás: Honliner - minden ami online marketing

"Az e-marketing öt legfontosabb alkotóeleme a Usability, a SEO, az E-mail és Web-Controlling valamint a SEM. Aki valóban sikeres szeretne lenni a weben, annak feltétlenül használnia kell a fent említett technikákat, hogy eljuttassa üzenetét a potenciális fogyasztókhoz. A vállalati tanácsadásra szakosodott Absolit ismét átfogó felmérést végzett, és közel 500 vállalkozót kérdeztek meg azok idei esztendőre vonatkozó online marketing terveiről. A szakemberek a 2007-es értékekkel vetették össze a mostani adatokat, és megállapították, hogy 2009-ben" ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr20928903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása