A jövő online marketingje: költségtakarékos, hatékony, közösségi: megnyitott a SODAPOP!
Forrás: 168 Óra Online
Véletlen az egybeesés, de a gazdasági válsággal egy időben egy olyan költséghatékony hirdetési forma lép be az online-marketing piacra, mely alapjaiban változtathatja meg a hangsúlyokat a következő években. Egy amerikai felmérés szerint ezekkel a hirdetésekkel a fogyasztóknak hetvenötször annyi kapcsolatuk van, mint a hagyományos bannerekkel és ötször annyi, mint egy TV reklámmal. A felhasználók 85%-a használja egynél többször, 56%-a több mint kilencszer. A hirdetés interaktív, hiteles, ára pedig töredéke egy közepes kampánynak. Ez a csodafegyver az „appvertising”.
A hazai online reklámpiacon is komoly átrendeződést eredményezhetnek az iWiW közösségi portálon 2009-től bevezetésre kerülő mini-alkalmazások. Ezeket a kis programokat bárki elkészítheti és bevonhatja ismerőseit azok használatába, akik újabb barátoknak ajánlhatják azokat. A lehetőségek végtelenek. A virtuális ajándékküldéstől a filmélmények megosztásán keresztül, az online pókerjátszmákig szinte minden elképzelhető. Magától értetődő tehát, hogy a több millió, többségében aktív felhasználót tömörítő portál mini-alkalmazásai új dimenziókat nyitnak a marketing területén is. A hirdetők többsége számára még homályos területen mutat utat a «SODAPOP APPVERTISING», melyet maguk az iWiW létrehozói és reklámszakemberek alapítottak." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.