A vásárlók nem hisznek a céges blogoknak
Forrás: médiablog.hvg.hu
Szerző: Pollner
"Az óvatos próbálkozások és a gyanakvás évei után 2008-ban tömegesen szabadultak rá a cégek a közösségi médiára. Öt éve még a ugyanazt a rövid listát lobogtatták a vállalati blogolással foglalkozó szakértők, ma pedig már Magyarországon is több tucat - többnyire KKV - céges blog működget.
A régi péeresek és marketingesek végre kezdik megérteni, mire való a blog, miért kell figyelni más blogok hozzászólásait, mire való az iWiW (tényleg, mire?). A merészebb cégek akár online közösségépítő mágusokat is szerződtetnek - erre a Forrester piackutató belerondít az egészbe." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.