A vásárlók nem hisznek a céges blogoknak
2008. december 20. írta: vecseilaszlo

A vásárlók nem hisznek a céges blogoknak

A vásárlók nem hisznek a céges blogoknak


Forrás: médiablog.hvg.hu
Szerző:
Pollner


"Az óvatos próbálkozások és a gyanakvás évei után 2008-ban tömegesen szabadultak rá a cégek a közösségi médiára. Öt éve még a ugyanazt a rövid listát lobogtatták a vállalati blogolással foglalkozó szakértők, ma pedig már Magyarországon is több tucat - többnyire KKV - céges blog működget.

A régi péeresek és marketingesek végre kezdik megérteni, mire való a blog, miért kell figyelni más blogok hozzászólásait, mire való az iWiW (tényleg, mire?). A merészebb cégek akár online közösségépítő mágusokat is szerződtetnek - erre a Forrester piackutató belerondít az egészbe." ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr1831842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása