A karácsonyi bevásárlás gyakran lehet nyűg: sok idő, sorbanállás, drágának tűnő üzletek, kifogyott készlet vagy gyenge választék. Hazánk ugyan nem jár élen az elektronikus kereskedelemben, de már többen keresnek karácsonyi ajándékot interneten, mint akik a jeges utcákon, sőt egyre többen a közösségi tereket és funkciókat is szem előtt tartva döntenek, mi kerüljön a csomagolópapír alá.
Forrás: HWSW
Szerző: Dojcsák Dániel
"A D-Link megbízásából a Millward Brown által készített kutatás alaposabb vizsgálatából jól látszik, hogy most is az alacsonyabb ár, illetve a karácsonyi forgatag elkerülése miatt választják az internetes áruházakat a vásárlók. Közben a választék is bővül: a klasszikus webes üzletek (könyv-, zene-, műszakicikk áruház) mellett egyre több tematikus webshop jelenik meg, több kifejezetten a személyes ajándékozáshoz praktikus termékekkel. A fizetési módok terén viszont még van hová fejlődni, ugyanis 81 százalék vásárol utánvéttel, de a nőknél még rosszabb, 87 százalék az arány." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.