A sikeres online boltok titka
2008. december 18. írta: vecseilaszlo

A sikeres online boltok titka

Szeretnénk pénzt is látni weboldalunkból? Hogyan változtassuk látogatóinkat online vásárlókká? Kommunikáció, tesztelés, elemzés és finomhangolás a titok nyitja.

Forrás: PCWORLD.üzlet
Szerző:
Turcsán Tamás


"Derek Gehl az online kereskedelem szakértője szerint, a  titok a „tesztelj mindent anélkül, hogy bármit is előre feltételeznél" módszerben rejtezik. Hosszú évek internetes tapasztalata ellenére, sem lehet kiszámítani, hogy melyik stratégia vagy nézőpont lesz sikeres. Amíg le nem teszteltük azt, csupán feltételezhetjük, hogy sikeres lesz.  Ez még a legjobban bevált stratégiákra is igaz, hiszen mindig van új a nap alatt.

Tehát a lényeg, a tesztelés a legjobb módja annak, hogy eldöntsük mi működhet - és mi nem - és nem utolsó sorban  a teszteléssel weboldalunk eladási mutatóit is növelhetjük.

1, Egyszerre csak egy terméket vagy szolgáltatást ajánljon
Több terméket és szolgáltatást is árul az oldalán? Ha igen, azt ajánlom próbálja ki a fenti módszert. Az a tapasztalatunk hogy kevesebb termék egy helyen, jobb leírással sokkal jobban fogy. A vásárló figyelmét szétszórhatja a sokféle kínálat.

A lényeg az összpontosítás. Ahelyett, hogy minden látogatónak megpróbálunk megfelelni egy széles termék skálával, amiről azonban csak minimális leírást adunk, törekedjünk kisebb termék skálára, és részletesebb leírásra, amiben válaszolunk a gyakran felmerülő kérdésekre, és a termékkel kapcsolatos kételyekre. Persze a többi termék árusításáról sem kell lemondanunk, ezeket árulhatjuk más oldalon, vagy egy kapcsolódó ajánlaton belül.

Persze a legbiztosabb az, ha kipróbáljuk ezt a módszert a vásárló közönségen. Írjon egy ajánlót a kérdéses termékről, és posztolja a weboldalon, és ezután próbálja ki a fenti módot egy-két hétig a terméken - esetleg a kérdéses termékcsaládon, és látni fogja, hogy működik-e a dolog.

2, Legyen szem előtt a hírlevél

A hírlevél részben arra szolgál, hogy vásárlói e-mail címek listáját bővíthessük, és így rendszeres kapcsolatot tarthassunk és építhessünk a kliensekkel, illetve nem utolsó sorban értékesítésre.

A hírlevél regisztráció helye" ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr13826491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása