Hogyan szereti, mikor jó neki? Tudod? Megkérdezted? Egyáltalán érdekel?
2008. december 05. írta: vecseilaszlo

Hogyan szereti, mikor jó neki? Tudod? Megkérdezted? Egyáltalán érdekel?

Intim szférárdól beszélek! Arról faggatlak mennyit, mit tudsz azokról akikből élsz! Ők rólad? Miyen kép él rólad abban az emberben aki eltart téged?


Forrás: Long Tail blog
Szerző: Long Tail


"Nem tudom mennyi véletlen, mennyi a tendencia abban, hogy épp a napokban szándékoztam a hírlevél szerepéről, helyéről írni a mai marketing trendeket figyelembe véve. Igaz csak egy mellékvize a hírlevél annak témakörnek melyet már beígértem [Meg ígértem, ugye Sofokles?! Meg ígértem!].  Egész jó kis polémia alakult ki ma Erdélyi Norbert WebDesign & Marketing Blogján. Itt sem igazán a tények, inkább a marketinggel kapcsolatos érzelmek vitáznak.

Most nem kívánok a technikai, illetve az aktuális részéről véleményt formálni, egyrészről mert kommentként megtettem. Másrészről mert a későbbiekben a gondolatmenetem eredményeként majd ki-ki levonja a saját személyre szabott konklúziót! Esetleg a technikai, taktikai részletekbe belemélyedhetünk...

Kétségkívül az E-Mail marketing vesztett régi fényéből, feliratkozásért igazi ajándék, vagy nagyon kreatív csali kell. Ez még csak a kezdet, több szempontból is." ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr79803591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása