Egyre több fogyasztó számára fontosabb, hogy megfelelő szolgáltatást kapjon, és a jobb minőségért hajlandóak lemondani az alacsonyabb árakkal járó megtakarításokról is.
Forrás: Honliner - minden ami online marketing
"A sokatmondó cikkcím nem szorul magyarázatra, meglepő azonban, hogy az emberek hajlandóak akár többet is fizetni egy termékért, ha magas szintű kiszolgálásban van részük. Az Accenture amerikai piackutató cég több mint 4 ezer személy válaszai alapján állította össze legfrissebb tanulmányát, mely rávilágít a magas színvonal fontosságára. A felmérés készítői számtalan területet megvizsgáltak, így górcső alá vették a fogyasztók postai, telefonos és egyéb webes szolgáltatásokhoz való viszonyulását, és levonták a következtetéseket az elégedettségi szintből. A megkérdezettek 67%-a elárulta, hogy legalább egyszer" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.