Az internetezők közül a női weblapok olvasói jellemzően jóval több időt fordítanak saját magukra - gyakrabban járnak kozmetikushoz, szoláriumba, aerobic és fitnesz edzésre - mint az átlagos internetező közönség.
Forrás: Netkutatások - a magyar és nemzetközi internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
"Az online női lapok olvasói elsősorban magasabb iskolai végzettségű (főiskola, egyetem) 30-59 éves nők, akik gyakran szoktak főzni, új recepteket kipróbálni, illetve varrni, kötni, hímezni.
Jellemző továbbá rájuk, hogy inkább otthonülők szívesebben olvasnak kaland vagy romantikus regényeket otthonukban, vagy keresztrejtvényt fejtenek, mint barátokkal találkozzanak.
Az online bulvár oldalak látogatói körében érdekes módon" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.