Bookline: növekvő forgalom, növekvő veszteség
2008. november 24. írta: vecseilaszlo

Bookline: növekvő forgalom, növekvő veszteség

A tervezettnél valamivel kisebb, de így is imponáló mértékben, a tavalyi első kilenc hónaphoz képest 54 százalékkal nőtt a Bookline.hu forgalma.

Forrás: Napi Online

"Az internetes áruház háromnegyed éves gyorsjelentéséből kiderül, hogy a társaság a magyar könyvpiac negyedik legnagyobb szereplőjévé nőtte ki magát. Az első kilenc hónap 2161 millió forintos árbevételéből 90 százalék jut a könyvekre - ez már 5-6 százalékos piaci részesedést jelent -, a többi az utóbbi egy évben indult dvd-, műszakicikk- és kozmetikumkereskedelemre.

A Bookline.hu idén" ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr32782604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

allasaneten · http://www.allasaneten.info 2008.11.24. 14:45:11

Meglesz ez első is, bár a Librit elég nehéz legyőzni.
Mondjuk A booklinenak nagyobb PR értékje van mint a blog.hu nak :D

vecseilaszlo · http://vecseilaszlo.blog.hu/ 2008.11.24. 22:23:45

Ez így igaz, a mostani Bookline site-nak nagyobb a GPR értéke. Bár lehetne vitatkozni (bőven!) arról, hogy az egy jó eKer site-e vagy sem. A Bookline már régóta ezt teszi: növeli a forgalmát és ezzel egyetemben a vezsteségeit is. Most már elég sok pénzt szórt ki az ablakon - már ha a veszteség kiszórt pénz az ablakon, vagy egy tudatos startégia része-e. (ezen érdemes kicsit elgondolkodni!) Már csak azért is, mert a tulajdonosi szerkezetben is történtek (szerintem) elég sokat mondó változások: vannak akik még hisznek a mostani stratégiában és vannak, akik nem.
Egyébként a Bookline már szinte minden összehasonlításban legyőzte a Librit: látogatottságban, adott kedvezmények nagyságában, forgalomban, és veszteségben is. Bár azon megint csak érdemes elgondolkodni (hiszen kereskedelemről, eKereskedelemről van szó), hogy a Libri online részlege nagyságrendekkel kevesebb veszteséget termel, mint a Bookline, vagy az Alexandra.
Érdekes dolog ez az internetes keresekedelem, nem?
süti beállítások módosítása