Majd jövőre
Forrás: hvg.hu
"A hirdetési piacon is érezhető a gazdasági válság, de inkább jövőre lesz "forintosítható", hogy mennyi pénztől esik el a piac. Bár a mérhetőség és a növekvő internetes penetráció miatt az online hirdetőfelületek kapósak lehetnek, a hagyományos médiumoktól sem menekülnek fejvesztve a hirdetők.
Már most érezteti hatását a gazdasági válság a magyar hirdetési piacon. A reklámozó vállalatok nemigen látják még, hogy jövő évi hirdetési büdzséjük hogyan alakul, ezért bizonyos reklámtenderek és a jövő évre szóló megállapodások labilisak és folyamatosan változnak, mert "főleg a bankszektor mondja vissza kampányait a válságra hivatkozva, mivel változtattak azon a kínálaton, amelyet eredetileg hirdetni akartak, netán az meg is szűntek az ominózus tételek. Ilyen például egyes bankoknál az euórhitelek leállítása" - magyarázta a hvg.hu-nak Grégász Zsolt, az Arcus Media vezetője. A szakember szerint azonban ez nem minden pénzintézetet érint. Nem mindegy például, hogy egy banknak milyen a nemzetközi háttere, mert akár nemzetközi szinten is kaphat olyan utasítást, hogy le kell állnia valaminek a reklámozásával.
A bankok mellett" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.