Lesz-e kritikus tömeg? ● Egyablakos szerződés ● Mitől jó az ügyfélnek?
Forrás: HWSW
Szerző: Dojcsák Dániel
"A T-Mobile, a Pannon, az MPP és az FHB Bank közös gyermekeként bemutatkozott egy mobilkészülékhez kötött banki szolgáltatás, mely hazánkban az első kereskedelmi forgalomban is használatos valódi mPayment megoldás. Ugyan az érintés nélküli NFC (Near-Field Communication) még várat magára, de mostantól a készülékek mögött valódi bankszámla lapulhat.
Lesz-e kritikus tömeg?
A régivágású bankkártyával ellentétben a "Mobilfizetés" alkalmazás nem csak kereskedőktől való vásárlásra lesz használható, hanem a felhasználók egymásnak is küldhetnek pénzt, közüzemi számlákat is kiegyenlíthetnek vele. A rendszer a T-Mobile állítása szerint készen áll, jöhetnek a felhasználók és a kereskedők is. A cél természetesen a kritikus tömeg elérése mindkét oldalon, hisz egészen addig, amíg egy rétegtechnológiáról van szó, addig nem éri meg csatlakozni hozzá.
A szolgáltatás zászlóvivője hazánk két nagyobb mobilszolgáltatója lesz, akik értékesítik majd a csomagot, illetve az ehhez kapcsolódó marketingtevékenységet, edukációt, illetve az elfogadóhelyek számának bővítését is magukra vállalták. A vállalkozás szereplői " ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.