Online közönségmérés - Attól függ, hogy ki számolja?
2008. november 04. írta: vecseilaszlo

Online közönségmérés - Attól függ, hogy ki számolja?

Általában a különböző (kvantitatív) mérési lehetőségekről ● Ahol az 5 nem mindig több, mint 4 ● Röviden az online mérési technikákról ● Közönségmérés ● Szerver oldali, vagy technikai jellegű mérések, és reklám-szerverek ● Az egyes módszerek előnyei, hátrányai ● Szerver-oldali mérések ● Online közönségmérés ● Reklám-szerver statisztikák ● Rövid összegzés

Forrás: Terepnapló -Médiapiaci- és web bazár

"Korábban már írtam az online közönségméréssel kapcsolatban, akkor elsősorban Magyarországra szűkítve a dolgot. A kérdés úgy tűnik, hogy nem csak engem foglalkoztat, a New York Times cikke alapján az Egyesült Államokban is szakmai viták tárgyát képezi, hogy tulajdonképpen hányan is látogatnak egy-egy honlapot?
Az egyes szereplők sok esetben a saját szájuk íze szerint interpretálják és közlik az eredményeket, annak megfelelően, hogy éppen melyik tűnik fogyaszthatóbbnak a hirdetők és a nagyközönség számára." ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr79748399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása