Általában a különböző (kvantitatív) mérési lehetőségekről ● Ahol az 5 nem mindig több, mint 4 ● Röviden az online mérési technikákról ● Közönségmérés ● Szerver oldali, vagy technikai jellegű mérések, és reklám-szerverek ● Az egyes módszerek előnyei, hátrányai ● Szerver-oldali mérések ● Online közönségmérés ● Reklám-szerver statisztikák ● Rövid összegzés
Forrás: Terepnapló -Médiapiaci- és web bazár
"Korábban már írtam az online közönségméréssel kapcsolatban, akkor elsősorban Magyarországra szűkítve a dolgot. A kérdés úgy tűnik, hogy nem csak engem foglalkoztat, a New York Times cikke alapján az Egyesült Államokban is szakmai viták tárgyát képezi, hogy tulajdonképpen hányan is látogatnak egy-egy honlapot?
Az egyes szereplők sok esetben a saját szájuk íze szerint interpretálják és közlik az eredményeket, annak megfelelően, hogy éppen melyik tűnik fogyaszthatóbbnak a hirdetők és a nagyközönség számára." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.