A világon végigsöprő gazdasági válság ellenére sem torpant meg az online reklámpiac, az elemzők az idei esztendőre is óriási növekedést prognosztizálnak, a hirdetők egyre több pénzt fektetnek a webes kampányokba.
Forrás: Honliner - minden ami online marketing
"Az EITO piackutató közzétette a 2008-as évre vonatkozó jelentését, melyből kiderül, hogy nem vesztett lendületéből az online hirdetési szegmens, a cégek bizalma rendületlen. A tanulmányban fellelhető adatok szerint idén 23%-os bővülésre lehet számítani ezen a területen, ez összességében 31.7 milliárd euró bannerekre és egyéb internetes reklámformákra elköltött pénzt jelent. Régiókra lebontva elmondható, hogy Európa a leginkább fejlődőképes térség, itt 31%-os gyarapodást prognosztizálnak a szakemberek, így az öreg kontinensen a várható online reklámköltések mértéke" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.