A Google és a luxuscikkek piacára specializálódott Stevens vállalat közösen készített felméréséből az derült ki, hogy az interneten történő vásárlások elterjedése még mindig felfelé ívelő tendenciát mutat. Bár a fogyasztók többsége próbálja minél hatékonyabban beosztani a pénzét, a luxuscikkek iránti kereslet semmit nem csökkent a válságról szóló hírek hallatán.
Forrás: Pénzcentrum.hu
"A luxuscikkeket forgalmazó internetes áruházak képviselői arról számoltak be, hogy egyre több regisztrált taggal rendelkeznek, ennek köszönhetően hónapról-hónapra növekszik a forgalmuk. Az internet elterjedésével megváltoztak a fogyasztók vásárlási szokásai, ez különösen a luxuscikkek körében érzékelhető.
Az átlagos internetes vásárlóról elmondhatjuk, hogy gazdagabb, fiatalabb és többet költ luxuscikkekre, mint akik még mindig kizárólag személyesen keresik fel az üzleteket. A megkérdezettek háromnegyede mindkét értékesítési csatornát kedveli, sokan az interneten keresztül keresik meg a termékeket, de az üzletekben vásárolják meg azokat.
Az internetes luxuscikk vásárlók átlagosan" ... >>
(a cikket csak regisztrált felhasználók olvashatják!)
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.