A keresőoptimalizálás egyik építőeleme a megfelelő kulcsszósűrűség. A kifejezések halmozását azonban nem szabad tulzásba vinni, nehogy csalásként értékelje próbálkozásunkat a robot.
Forrás: Honliner - minden ami online marketing
"Először is tisztázzuk, mit is takar ez a kifejezés. Kulcsszósűrűség alatt azt értjük, hogy a weboldalon lévő szövegben hányszor fordul elő egy bizonyos keyword. Ha például a honlapunkon száz szó van, és abból egy szó négyszer ismétlődik, akkor a sűrűséget 4%-ban állapítjuk meg. Akárcsak a linkekre, vagy az oldal belső struktúrárjára, a keyword density-re is nagy hangsúlyt kell fektetnünk, hiszen a keresőszoftver szemében ez is egy fontos faktor, amit figyelembe vesz a rangsorolásnál." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.