A célcsoportok újra felosztása
2008. november 03. írta: vecseilaszlo

A célcsoportok újra felosztása

IN-STORE marketing egynapos konferencia


Forrás: Konferenciakalauz.hu - IN-STORE marketing

"Az idei rendezvény azt kívánja bemutatni, hogy a bevált felosztás alapján kialakult célcsoportok mennyire nem homogének. Két blokkunkban egy-egy szempont alapján bontjuk alá a fiatalok és a középkorúak csoportját, míg a harmadik blokk egy olyan célcsoportot tárgyal, mely az utóbbi időben került az érdeklődés középpontjába.
 

  • Hogyan érhetjük el az egyes célcsoportokat?
  • Mit kezdjünk a niche csoportokkal?
  • Mi történik akkor, ha az azonos korú, nemű, városi, azonos jövedelmi státuszú célcsoport tagjai teljesen másként viselkednek?
  • Hogyan ismerhetjük meg a célcsoportot?
  • Megállja-e még a helyét a hagyományos célcsoport-felosztás?" ... >>


Az IN-STORE marketing konferencia programja.
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr15742657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása