IN-STORE marketing egynapos konferencia
Forrás: Konferenciakalauz.hu - IN-STORE marketing
"Az idei rendezvény azt kívánja bemutatni, hogy a bevált felosztás alapján kialakult célcsoportok mennyire nem homogének. Két blokkunkban egy-egy szempont alapján bontjuk alá a fiatalok és a középkorúak csoportját, míg a harmadik blokk egy olyan célcsoportot tárgyal, mely az utóbbi időben került az érdeklődés középpontjába.
- Hogyan érhetjük el az egyes célcsoportokat?
- Mit kezdjünk a niche csoportokkal?
- Mi történik akkor, ha az azonos korú, nemű, városi, azonos jövedelmi státuszú célcsoport tagjai teljesen másként viselkednek?
- Hogyan ismerhetjük meg a célcsoportot?
- Megállja-e még a helyét a hagyományos célcsoport-felosztás?" ... >>
Az IN-STORE marketing konferencia programja.
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.