Még a polcokról is digitális reklám kiabál
2008. szeptember 09. írta: vecseilaszlo

Még a polcokról is digitális reklám kiabál

A média eléri a weboldalakat ● Digitális Portfolió ● Digital Signage


Forrás: PCWORLD.üzlet
Szerző:
Turcsán Tamás


"Az interaktív hirdetéseket kedvelik leginkább a felhasználók. A hagyományos hirdetési formákat leváltják a kreatív digitális megoldások.

A hagyományos nyomtatott újsághirdetések, offline kampányok egyre kevésbé hatékonyak. A mai vállalkozóknak hozzá kell szokniunk, illetve alkalmaznunk kell új reklám lehetőségeket, hogy még több lehetséges vásárlót gyűjthessenek. Mivel egyre többen csatlakoznak az internethez, így nem csoda, hogy a Digitális Média Reklám (DMR) vált a leggyakoribb reklám formává, az új favorittá.

Az új média számos elektronikus eszközön – mobil, PC, játékkonzol - keresztül, ismeretterjesztő weboldalak, digitális portfóliók, podcast-ok, vagy videó megosztó oldalak segítségével egyre több embert ér el.

A webes marketing és PR legfontosabb céljai nem különböznek a hagyományostól, de az interaktivitás, a multimédiás lehetőségek és a globalitás lényegesen jobb feltételeket teremt a célközönség eléréséhez." ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr26644300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása