A média eléri a weboldalakat ● Digitális Portfolió ● Digital Signage
Forrás: PCWORLD.üzlet
Szerző:Turcsán Tamás
"Az interaktív hirdetéseket kedvelik leginkább a felhasználók. A hagyományos hirdetési formákat leváltják a kreatív digitális megoldások.
A hagyományos nyomtatott újsághirdetések, offline kampányok egyre kevésbé hatékonyak. A mai vállalkozóknak hozzá kell szokniunk, illetve alkalmaznunk kell új reklám lehetőségeket, hogy még több lehetséges vásárlót gyűjthessenek. Mivel egyre többen csatlakoznak az internethez, így nem csoda, hogy a Digitális Média Reklám (DMR) vált a leggyakoribb reklám formává, az új favorittá.
Az új média számos elektronikus eszközön – mobil, PC, játékkonzol - keresztül, ismeretterjesztő weboldalak, digitális portfóliók, podcast-ok, vagy videó megosztó oldalak segítségével egyre több embert ér el.
A webes marketing és PR legfontosabb céljai nem különböznek a hagyományostól, de az interaktivitás, a multimédiás lehetőségek és a globalitás lényegesen jobb feltételeket teremt a célközönség eléréséhez." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.