Minőségi(bb) Pontszám
Forrás: JabJab - keresőmarketing egyszerűbben
"Érdekes újítások a láthatáron.
(Mostanában hiperaktív a Google, lehet hogy bekevertek valamit a levegőbe a légkondikban a Googleplex-ben, vagy az Olimpia versenyszelleme hatotta át őket)
Mindenesetre rövid időn belül a sokadik komoly változtatás a Google AdWords rendszerben. Most a Minőségi Pontszám van soron.
A Minőségi Pontszám (Quality Score) egy olyan pontszám, amelynek az értékét a Google soha nem mondja meg. (ez is egy meghatározás)
Igazából egy szorzószám, amelyet megszorozva a licittel, a megjelenési pozíció sorrendet számolja a Google. A Minőségi Pontszámot a Google AdWordd sokféle faktorból számolja, például az átkattintási arány (CTR) , Landing Page Quality (céloldal minősége), Landing Page Load time (céloldal letöltési idő), és még ki tudja..." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.