Reklámipar - Ahogy eddig ismertük
2008. szeptember 02. írta: vecseilaszlo

Reklámipar - Ahogy eddig ismertük

Reklámipar - Ahogy eddig ismertük


Forrás: Terepnapló - Médiapiaci - és web bazár


"Jelenleg rengeteg olyan változás zajlik a média, és reklámpiacon, amely egyre szélesebb tömegek számára ad lehetőségeket, hogy ne csak sodródjanak az eseményekkel, hanem aktív résztvevőként alakítsák is azokat.
A változások fő hajtóereje a technológiai robbanás, de ezen belül is elsősorban a felhasználóbarát megoldások tömeges térnyerése. Míg korábban első ránézésre is kiderült, ha a cég honlapját a szomszéd, "számítástechnikához is értő Pistike" rakta össze, addig napjainkban sokszor nehéz ránézésre megkülönböztetni a "profik" és "amatőrök" által előállított tartalmakat.

Meglátásom szerint a mozgatórugók közé tartozik többek között, a tartalom előállítás korábban zárt ajtóinak megnyílása, az irányítás fokozatos, vagy részbeni eltolódása a kínálati oldalról a keresleti oldal irányába, vagy éppen a tartalmi aggregátorok fokozatos térnyerése is.
Ha jobban belegondolunk, az egyik legnagyobb ilyen jellegű sikertörténet a Google, aki milliárdnyi oldalhoz kínál számunkra azonnali hozzáférést, egyfajta tartalmi gyűjtőcsatornaként.

Ezek a változások természetesen nem hagyják érintetlenül a viszonylag rövid múlttal büszkélkedhető reklámipart sem." ... >>

 

Kapcsolódó tanulmány:
IBM Institute for Business Value: The end of advertising as we know it

A tanulmányt publikáló IBM Institute for Business Value weboldala

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr39631517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása